äntligen framme

Nu är vi framme i värmen, helt underbart. Det var lite osäkert om vi skulle komma fram till Dennis (klaras morbror) eller inte. Taxi chaffören hade lite svårt att hitta så vi irrade runt i Pattaya ett bra tag innan han frågade om hjälp. När vi kom in och efter vi tittas oss runt lite i huset så var vi helt utslagna och gick å la oss för att sova.
I natt drömde jag att vi var tillbaka i Sverige för att klara inte ville bo vid havet i tre dagar. Jag blev lite arg att vi var hemma igen eftersom att vi faktiskt har betalat för att fara till Thailand så jag satt och letade efter flyg tillbaka. När jag satt och letade kom jag på att mamma sagt att et är billigare med inrikes flyg i Thailand så vi skulle ta ett sånt, hur nu det skulle gå till när vi va i sverige. Hur som helst så vaknade jag och till min glädje hade vi inte åkt hem igen så jag kunne släppa tankarna om flyg och somna om igen.
Nu ska vi ta och äta något tror jag och sen ska vi nog bege oss ut i värmen och kolla runt lite.

Hade bra i kylan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att ni kommit fram. Varmt är det också i "Nickaloukta" +6 grader,här är det sol och kallt. Vi ser slalom Bygdmark åkte ur och ska snart ska vi ut på prommis.

2009-02-01 @ 10:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0