stranden

Vi har nu kommit fram till att vi måste vända dyngnet lite, vi vaknar för sent vid 9 halv 10 typ. Så ikväll blir det tidigt i säng för att inte missa så mycket av dagen eftersom att det blir ganska mörkt på kvällen.  Vi har varit och badat för första gången idag och det var riktigt härligt att svalka sig lite. Vi gick även en runda på ett köpcentrum där jag köpte mig ett par ballerina fejk crocs som jag ska ha när jag badar.


Här ligget Lisa och klara i solen och har det bra.

Vad är blekast? sanden eller Klara och Lisa?



Nöjda och trötta efter en stund på stranden.



Det här är Gem. Första gången jag träffa Gem började hon grina för att jag vinkade,
 men nu sitter hon i mitt knä och pillrar med kameran så vi har gjort stora framsteg.


Nu ska jag låta de andra få sitta här en stund. så jag skriver mer imorron.
hade bra!

Kommentarer
Postat av: Avundsjuuuuuk!

Fina bilder söt liten tjej. Bra ide´att försöka komma iväg från morgOnen på äventyr.Här är det -8 och strålande sol, har varit på promenad med I.

2009-02-02 @ 14:01:53
Postat av: Jonas

jo du ni verkar ha det jätte tråkigt i jämnför med vad jag och marrre har det. vi har snö och sol. ni har bara sol :P peace out

2009-02-02 @ 17:01:28
URL: http://schweizerosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0